Tænk sig at have en skandinavisk “general-agent” blandt sine kunder. Dét har jeg:

Handelsfirma Finn Jensen og jeg har siden sommeren 2008 løst væsentlige dele af SONAX’ markedsføring sammen. Agenturet fra tyske SONAX består af et bredt sortiment indenfor bilpleje . Til Business – to Business og Business to Consumer kunder. Fra vaskehaller og bilplejecentre – til hr. Larsen!

Samarbejdet foregår i god dialog omkring både headlines og deadlines. Somme tider skal der køres stærkt. Det bli’r der så.

Brandet “SONAX” og den tyske modervirksomhed er tilstede på stort set hele det vestlige marked. Som et led i at styre og sikre så ensartet en markedsføring som mulig, har SONAX en corporate design manual, som SONAX Danmark også i høj grad skeler til.

Da markedsforhold – stil og tone – trods alt ikke er fuldt identiske i de forskellige lande, har markedsføringen fundet sin egen danske fortolkning og fremtoning.

Opgaverne består bl.a. i:
Layout og tilrettelæggelse af produktbrochure. Layout og tekster / tekst-input til datablade, folders, annoncer og direct mails.

Tilbage til forsiden